Вітаю Вас Гість | RSS

Меню
Наша адреса
м. Ніжин
вул. Московська, 54

тел. (04631)4-15-27
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 155
Архів записів
Статистика

Напрямки виховної роботи

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. 

Тому пріоритетними завданнями у виховній роботі школи є:

· набуття учнями школи соціального досвіду, формування у вихованця позиції бути гідним прийняти естафету людської духовності.

· успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, залучення молоді до національної і світової культури.

·формування в учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.

Для реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які  були  затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», Програми затвердженої Міністерством освіти і науки України  «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей у школі організовано роботу 13  гуртків за інтересами. У цих гуртках було задіяно 175 учнів, що становить 17 % від загальної кількості. Результати своєї діяльності гуртківці представляли під час предметних тижнів, брали участь у культурно-масових та суспільно-корисних заходах, які проходили в школі, місті, області.

У школі традиційно проходять тижні предметні та виховні згідно з планом роботи школи за різними напрямами роботи. Це і День знань, День вишиванки, День учнівського самоврядування, місячник правовиховної роботи, свято 8 Березня, День захисника України, День Пам’яті та примирення, День української писемності та мови, День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, Міжнародний день толерантності, День Гідності та свободи, Всесвітній день домашніх тварин, День безпечного Інтернету, Обережно Булінг, Шевченківський тиждень, Тиждень безпеки життя та ін.  Акції: благодійна акція розповсюдження марок Червоного хреста, «Запали свічку пам’яті», « Ми за мирне небо», екологічна акція «1млн дерев за один день у 100 країнах світу», «Допоможи врятувати життя», «Каштановий бум», «Подаруй бібліотеці книгу», «5 картоплин», «Посади дерево доброти», «Кошик доброти», «Допоможи ближньому».

Протягом 2020-2021 навчального року учні брали участь у загальноміських, обласних конкурсах та змаганнях як результат маємо такі досягнення:

  • ІІ Щорічний Всеукраїнський пізнавальний конкурс  «Я – Людина » керівник Дигал О.С.: Саванчук Ірина – І місце, Радченко Вікторія, Григориченко Єлизавета та Росомаха Валерія – ІІ місце, Моруга Олександра та Адаменко Дарина – ІІІ місце

  • Міський етап Всеукраїнського  конкурсу «Рятівник» Всеукраїнської Дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»(середня вікова група))» керівник Гуменюк О.О. – І місце

  • Обласний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») Рій «Отамани» керівник Шевченко А.В. – І місце

  • Ансамбль «Грайлик» на V Міському заочному фестивалю патріотичної пісні «У піснях мого народу - доля України » керівник Харченко Л.В. – номінація «Сучасний ансамблевий спів»

  • Ансамбль «Грайлик» на VІІІ дистанційному міжнародному фестивалі-конкурсу «Самоцвіти» керівник Харченко Л.В – ІІ місце

З метою виховання в учнів почуття любові до рідного міста, області, України та розвитку інтересу до історії, традицій упродовж навчального року школярам було проведено  54 екскурсії, де вони із захопленням знайомилися з різними етапами розвитку нашого міста, області, України. Учні відвідали: музей  М.В. Гоголя, музей рідкісної книги, ботанічний сад НДУ ім. М.В. Гоголя, пожежну частину міста, міський відділ ювенальної превенції Ніжинського відділу поліції, Поштову станцію, фабрику м’якої іграшки «Копиця», міську бібліотеку, базу відпочинку «Козак», зоопарк у місті Мена, меморіальний комплекс «Гетьманська столиця» м. Батурин,  меморіальний музей М.Заньковецької та етнографічний музей с. Заньки.

Про всі шкільні новини й досягнення постійно розміщувалась інформація на сайті школи.

Нова українська школа передбачає ефективну та конструктивну участь учнівської молоді в громадському житті. Дієвим чинником розвитку громадянської та соціальної компетенції учнівської молоді, заснованому  на ідеях демократії, справедливості, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей є організація роботи органу учнівського самоврядування.

У вересні членами парламенту серед учнів 8-11 класів і вчителів були проведені вибори президента учнівського самоврядування, обрали Моругу Олександру.

Під керівництвом педагога-організатора проходили  засідання: один раз на місяць - засідання учнівського парламенту, щотижня збиралися члени штабу корисних і цікавих справ ім. Юрія Брюховця та раз на місяць комісія дисципліни і порядку. На засіданнях учні дізнавалися про заплановані заходи  в школі чи у місті, висловлювали свої думки, пропозиції та приймали рішення з різних питань. 

Члени комісії  дисципліни і порядку здійснили  рейди-перевірки відвідування школи. З учнями, які запізнювалися на перший урок, було проведено виховні  бесіди. У березні члени міністерства юстиції та права  здійснили рейд-перевірку озеленення класів та збереження шкільних меблів. Протягом року проходили рейд-перевірки чергування учнів по школі та зовнішнього вигляду учнів.

За участі активістів школи та учнівського парламенту було знято відеоролики Свято Першого дзвоника,  “Діти хочуть миру!” (до Міжнародного дня Миру), «Безпечний рух – твій вірний друг», «З днем захисника України» (до Дня захисника України), «Що таке толерантність?», «День Соборності України», «Здоров’я – це сила» (до Всесвітнього дня здоров'я),  «Новорічні пригоди», привітання «З Днем працівника освіти», «З Новим роком!», «З 8 березня!», відео-презентацію до річниці загибелі Ткаченка Руслана в зоні АТО, «Афганістан… Пам'яті Юрія Брюховця присвячується».

Активісти учнівського самоврядування організували до Дня козацтва, Дня захисника України конкурсно-розважальну програму «Козацькі розваги», покладання квітів до пам’ятного знаку Героям Небесної Сотні, зустріч шкільного парламенту за круглим столом «Ми любимо себе, тебе і нас» (до Дня Святого Валентина), квест-ігри до Дня Святого Миколая, до Дня Європи, до Всесвітнього дня вишиванки. Були проведені акції «Каштановий бум», «Посади дерево доброти», «Подаруй дитячу книгу бібліотеці», «Паперовий бум», «Підтримай українських захисників», «Повір у добро», «Новорічний дарунок - бійцям ООС»,  «Марки», «Діти хочуть миру!», «Озеленення класної кімнати», «Подякуй ветеранові за мир», «Годівничка», «Допомога ближньому» та долучилися до всесвітньої екологічної акції «1 мільйон дерев за 1 добу у 100 країнах світу».

Активістами учнівського самоврядування були Члени штабу  корисних і цікавих справ та учнівського  парламенту допомагали в організації гри-мандрівки «У гостях у Капітошки». Разом з учнями 1-4 класів подорожували по Краплинках Пам’яті, Богатирській, Добра, Народної Мудрості, Здоров’я. Для молодших учні провели квести до Дня вишиванки та ігри-естафети до Міжнародного Дня захисту дітей.

Старшокласники постійно відвідують могили випускників школи Юрія Брюховця, що загинув у Афганістані, та Руслана Ткаченка, який поліг, захищаючи Україну на Сході, та доглядають за ними. Учнівське самоврядування робить життя школи змістовним, насиченим, цікавим. Діти вчаться відповідальності,  проявляють ініціативу, допомагають  один одному.

Питання соціально-психологічного захисту дітей є також важливим напрямком діяльності школи.

  Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у закладі, проводиться згідно з чинним законодавством. 2 рази на рік складаються та поновлюються списки учнів соціально-незахищених категорій. Кількість дітей у них становить:

  • сироти 3

  • позбавлених батьківського піклування – 9;

  • дітей з  інвалідністю – 19;

  • сім ї, що  опинилися в складних життєвих обставинах – 2( 6 дітей) ;

  • багатодітних – 43 родини.

  Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. З опікунами  дітей, позбавлених батьківського піклування, підтримується постійний зв'язок класними керівниками та адміністрацією школи.

Робота практичного психолога в 2020/2021 навчальному році була спрямована на рішення конкретних проблем, з якими зверталися учні, їх батьки, вчителі. Діяльність здійснювалася за наступними напрямками: психодіагностична робота, консультаційна робота, корекційно-розвивальна робота, психологічна просвіта, організаційно-методична робота. Продовжувалась робота з учнями, які потребують поглибленої уваги психолога, а саме: з учнями пільгових категорій, ускладненої поведінки, з дітьми з особливостями розвитку, обдарованими. 

 Так, протягом навчального року було проведено ряд тренінгових занять щодо згуртування та налагодження міжособистісних стосунків в класних колективах, превентивна робота з протидії булінгу та сімейного насильства, діагностика та профілактика проявів девіантної та делінквентної поведінки. У молодших класах були проведені просвітницькі заходи на тему “Безпечна поведінка в соціальному середовищі”, де діти дізналися про свої права, задекларовані в Конвенції ООН про права дитини та способи уникнення небезпечних ситуацій на вулиці. З учителями школи було проведено просвітницький захід “Комплексний підхід до подолання булінгу в шкільному середовищі” та індивідуальні бесіди на тему психологічного розвитку молодшого шкільного та підліткового віку.

До уваги вчителів, учнів та їх батьків!




Увага! Для старшокласників і дорослих!

Закон України Про запобігання та протидію домашньому насильству.

Порядок розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення.

Додаток 1 до порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження

Мобільний додаток "Твоє право"


Пам'ятка «Коронавірус: профілактика інфікування і поширення» 1 2

Маски: як правильно носити

Пам'ятка про самоізоляцію

Пам'ятка щодо поширення коронавірусної хвороби в місцях торгівлі

Правила поводження з побутовими відходами у зв'язку з епідемією коронавірусу

Грип та ГРВІ

Пам'ятка "Пожежі в екосистемах!"

Пам'ятка "Обережно, кліщі!"

Пам'ятка "Обережно на воді"!

Педикульоз

 

Увага! Вибухонебезпечні предмети!

Наше відео
Презентація школи в проекті "Відкритий світ!"

Відео "Ми переможемо байдужість!"


"Діти - янголи миру!"

Наші друзі
Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія



Зробити безкоштовний сайт з uCoz