Вітаю Вас Гість | RSS

Меню
Наша адреса
м. Ніжин
вул. Московська, 54

тел. (04631)4-15-27
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 155
Архів записів
Статистика

Освітні програми, що реалізуються в навчальному закладі

Типові навчальні плани

  • для 1-2-х класів – за Типовим навчальним планом для початкової школи з українською мовою навчання, розробленим за Типовою освітньою та навчальною програмою для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти під керівництвом Л.Р.Шияна і затвердженою наказом МОНУ № 1272 від 08.10.2019 року;

  • для 3-4-х класів – за Типовим навчальним планом для початкової школи з українською мовою навчання, розробленим за Типовою освітньою та навчальною програмою для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти під керівництвом Л.Р.Шияна і затвердженою наказом МОНУ № 1273 від 08.10.2019 року;

  • для 5- В,Г класів – за Типовою освітньою  програмою для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 19.02. 2021 р. № 235 (Додаток 3);

  • для 5-А,Б 9-х класів – за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня затвердженими наказом МОН України від 20.04.2018 № 405 (Таблиця 1,8);

  • для 11 класу – за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня затверджена наказом МОН України від 20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464) (Таблиця 2)

Особливості  організації навчального  процесу

  • 8-В, 9-В - класи поглибленого вивчення української мови, 

  • 6-Г, 8-А класи поглибленого вивчення математики

  • 8-Б – клас поглибленого вивчення історії

  • 11 клас філологічний напрям (української філології профіль)

 

Вибір поглиблення здійснювався за бажанням учнів та на основі заяв батьків. Вибір профільності здійснювався за бажанням учнів та з урахуванням думки батьків, а також як продовження допрофільного навчання у 8-9 кл.

Кадрове та методичне забезпечення відповідає вимогам даного навчального процесу.

Реалізація варіативної складової

  • 1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г класах виділено по 1 годині математики для підсилення вивчення предмета.

  • 2-А, 2-Б, 2-В, 2-Г класах  виділено додатково  по 1 годині математики для підсилення вивчення предмета.

  • У 3- А, 3-Б, 3-В, 3-Г класах  виділено по 1 годині для  вивчення курсу «Розвиток продуктивного мислення».

  • У 4-А, 4-Б, 4-В, 4-Г класах  виділено по 1 годині для  вивчення курсу «Розвиток продуктивного мислення».

  • У 5-А, 5-Б класах виділено додатково по 1 год. для вивчення курсу за вибором «Рідне місто» 

  • У 5-А, 5-Б, 6-А, 6-Б, 6-В, 6-Г класах виділено додатково по 1 год. для вивчення курсу за вибором «Етика»

  • У 5-В, Г виділено додатково по 0,5 год. для вивчення предметів «Етика», «Зарубіжна література»

  • У 6-А класі виділено додатково 3 год. для підсилення вивчення англійської мови

  • У 6-Г класі виділено додатково 2 год. для поглибленого вивчення математикита 1 год. для вивчення англійської мови

  • У 6-Б, 6-В, 7-А, 7-Б, 7-В, 7-Г класах виділено додатково по 1 год. для вивчення курсу «Основи медіаграмотності» 

  • У 8-А, 8-Б, 8-В класах виділено додатково по 0,5 год. для вивчення курсу за вибором «Основи медіаграмотності» 

  • У 8-А класі виділено додатково 3 год. для поглибленого вивчення математики 

  • У 8-Б класі виділено додатково по 1 год. для вивчення історії України, всесвітньої історії та курсу за вибором «Видатні історичні постаті» 

  • У 8-В класі виділено додатково 3 год. для поглибленого вивчення української мови 

  • У 8-А, 8-Б, 8-В. 9-В класах виділено додатково по 1 год. для вивчення англійської мови

  • У 9-А, 9-Б, 11 класах виділено додатково по 1 год. для вивчення курсу за вибором «Практикум з правопису української мови»

  • У 11 класі виділено додатково по 1 год. для вивчення математики та англійської мови;1 год. для вивчення курсу «Фінансова грамотність» та 2 год. для організації роботи МАН

Години варіативної складової розподілено відповідно до запитів учнів, якісного складу педагогічних кадрів, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення, з метою   рішення задач формування загальної культури особистості, адаптації особистості до життя в суспільстві, формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо

 Особливості освітнього  процесу

Інваріантна складова робочого навчального плану сформована на державному рівні і забезпечує реалізацію змісту шкільної освіти відповідно до вимог Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти,  що передбачено що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 898 «Про затвердження Державного стандарту базової середньої освіти», Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №  87  «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти», наказом МОН України «Про затвердження типових освітніх та навчальних  програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти» від 08.10.2019 № 1272, наказом МОН України «Про затвердження типових освітніх та навчальних  програм для 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти» від 08.10.2019 № 1273, наказом МОН України «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня» від 20.04.2018 №407, наказом Міністерства освіти і науки України від 19.02. 2021 р. № 235 «Про затвердження Типової освітньої  програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти», наказом МОН України «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня» від 20.04.2018 №405, наказом МОН України «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня» від 20.04.2018 №406, наказом МОН України «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня» від 20.04.2018 №408(у редакціїнаказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464).

Враховуючи індивідуальні освітні потреби учнів, конкретизовано варіативну складову робочого плану, в якій передбачено додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, факультативні заняття, курси за вибором.

Години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження.

Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюється відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту».

Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 20.02.2002 № 128.

У 5-9-х класах освітня галузь «Технології» реалізується через вивчення предметів «Трудове навчання», «Інформатика».

Освітня галузь «Мистецтво» у 5-7 класах реалізується навчальними предметами «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво», а у 8-9 класах як інтегрований курс «Мистецтво».

       У 1-4-х класах освітня галузь «Мистецтво» реалізується через вивчення предметів 

«Мистецтво: музичне мистецтво», «Мистецтво: образотворче мистецтво».

      У 1-4-х класах фізкультурна освітня галузь реалізується через вивчення предметів «Фізична культура», «Хореографія».

  У 1-4-х класах нової української школи предмет мовно-літературної галузі «Українська мова» - 5 годин на тиждень ділиться на підгрупи, а предмет «українська мова в інтегрованому курсі» для зручності проведення уроків на групи не ділиться.

Реалізація змісту освіти, визначеного Державним стандартом, також забезпечується вибірково-обов’язковими предметами в 10 класі («Інформатика», «Технології»), що вивчаються на рівні стандарту відповідно до заяв учнів. 

В 11 класі «Інформатика» - 1 год, «Технології» - 2 год.

За індивідуальним планом   навчаються 9 учнів, 2 з них потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку і мають висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. Індивідуальні робочі плани додаються 


Освітня програма 2021-2022 н.р.

Освітня програма (учасника  інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою  «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення  для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти») на 2021-2022 н.р. (адаптаційний цикл)

Положення про сімейну (домашню) форму здобуття освіти

Освітня програма 2020-2021 н.р.

Методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019-2020 навчальному році

Освітня програма 2019-2020 н.р.

Типові програми

Робочі навчальні плани 2018-2019 н.р.

Навчальні плани загальноосвітнього навчального закладу

Навчальні програми

До уваги вчителів, учнів та їх батьків!




Увага! Для старшокласників і дорослих!

Закон України Про запобігання та протидію домашньому насильству.

Порядок розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення.

Додаток 1 до порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження

Мобільний додаток "Твоє право"


Пам'ятка «Коронавірус: профілактика інфікування і поширення» 1 2

Маски: як правильно носити

Пам'ятка про самоізоляцію

Пам'ятка щодо поширення коронавірусної хвороби в місцях торгівлі

Правила поводження з побутовими відходами у зв'язку з епідемією коронавірусу

Грип та ГРВІ

Пам'ятка "Пожежі в екосистемах!"

Пам'ятка "Обережно, кліщі!"

Пам'ятка "Обережно на воді"!

Педикульоз

 

Увага! Вибухонебезпечні предмети!

Наше відео
Презентація школи в проекті "Відкритий світ!"

Відео "Ми переможемо байдужість!"


"Діти - янголи миру!"

Наші друзі
Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія



Зробити безкоштовний сайт з uCoz